Η μελέτη αποκαλύπτει ότι παρά τις προσπάθειες για επένδυση σε υβριδικές τεχνολογίες και βασικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα, κανένας από τους δέκα κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις υψηλότερες πωλήσεις επί του παρόντος δεν πληροί τον στόχο μέσου όρου εκπομπών στόλου της ΕΕ 2021 των 95 gCO2/km. Με βάση τις πωλήσεις και τις μέσες εκπομπές ανά μάρκα, η Daimler AG είναι η πιο απομακρυσμένη από τον στόχο και συνεπώς θα μπορούσε να επιβληθεί πρόστιμο 13,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2021 (95€ ανά gCO2/km πάνω από τον στόχο, πολλαπλασιασμένη επί των πωλήσεων), ενώ ο όμιλος Volkswagen θα έπρεπε να ξοδέψει το εκπληκτικό ποσό των 88,6 δισεκατομμυρίων ευρώ για την αντιστάθμιση των εκπομπών άνθρακα του 2019.
Συνολικό κόστος αντιστάθμισης εκπομπών από τον κατασκευαστή
Συνολικό % των ετήσιων εσόδων των δέκα κορυφαίων κατασκευαστών
Πιθανά ετήσια πρόστιμα
Μέσος όρος εκπομπών στόλου
Τοποθετήστε τον δείκτη του ποντικιού πάνω από κάθε κατασκευαστή για να δείτε με τι ισοδυναμεί το αποτύπωμα άνθρακα το προηγούμενο έτος με βάση τις πωλήσεις μοντέλων και το ποσό που θα χρειαζόταν ο καθένας για να αντισταθμίσει τις εκπομπές του.
Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων
Η Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων δημιουργήθηκε από το NetBet Καζίνο και αναλύει τις βιομηχανικές μελέτες και τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων για να αποκαλύψει πόσο απέχουν οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από τους στόχους εκπομπών διοξιδίου του άνθρακα της ΕΕ για το 2021, και πόσο θα κόστιζε να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους κατά το παρελθόν έτος. Ο στόχος μέσων εκπομπών σε επίπεδο στόλου της ΕΕ είναι 95 CO2g / km και πρόστιμα 95€ ανά CO2g / km προβλέπονται στη νομοθεσία της ΕΕ. Όλα τα στοιχεία πωλήσεων είναι από το τελευταίο διαθέσιμο έτος και σχετίζονται με την ευρωπαϊκή αγορά ή τις ΗΠΑ, εάν δεν είναι διαθέσιμα στην περίπτωση του Ram 1500. Οι ακόλουθες μάρκες αποκλείστηκαν από την ανάλυση λόγω ανεπαρκών δεδομένων πωλήσεων: Daihatsu και Abarth. Οι μέσες εκπομπές CO2 για κάθε μάρκα καθορίζονται από την Greenpeace. Το κόστος αντιστάθμισης των εκπομπών σχετίζεται με το μέσο κόστος άντλησης CO2 από την ατμόσφαιρα στα 150€ ανά τόνο. Το ετήσιο και συνολικό κόστος λειτουργίας των κορυφαίων μοντέλων βασίζεται στις εκπομπές κάθε κινητήρα όπως ορίζονται από τους κατασκευαστές και πολλαπλασιάζεται επί 20,117 km ετησίως για 12 χρόνια, με βάση τη μέση διάρκεια ζωής ενός νέου αυτοκινήτου. Τα δεδομένα συλλέγονται από τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων κατασκευαστών αυτοκινήτων, τους ιστότοπους των κατασκευαστών, την EUROPA, το transportenvironment.org, την Greenpeace, το CarSalesBase και τη μελέτη Carbon Engineering σχετικά με την άντληση CO2 από την ατμόσφαιρα.