Η ανάλυση των ετήσιων πωλήσεων των δέκα κορυφαίων εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων στην Ευρώπη αποκαλύπτει ότι το Renault Megane ήταν το πιο δημοφιλές και ως εκ τούτου το πιο ρυπογόνο κορυφαίο μοντέλο που πωλήθηκε πέρυσι. Ωστόσο, το Mercedes-AMG GT είναι το πιο ρυπογόνο κορυφαίο μοντέλο με βάση τις εκπομπές κινητήρα καθόλη τη διάρκεια ζωής του, ενώ το Vauxhall Insignia διαθέτει τους πιο φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες.
Συνολικό κόστος αντιστάθμισης εκπομπών από τον κατασκευαστή
* Μέσος όρος μεταξύ βασικού και κορυφαίου κινητήρα
Κάνοντας εναλλαγή μεταξύ του χαμηλότερων προδιαγραφών κινητήρα και του υψηλότερου διαθέσιμου κινητήρα σε κάθε κορυφαίο μοντέλο μπορείτε να αποκαλύψετε τις συνολικές εκπομπές τους και το κόστος αντιστάθμισης ή μπορείτε να συμβουλευτείτε τον παρακάτω πίνακα.
Κάνοντας εναλλαγή μεταξύ του χαμηλότερων προδιαγραφών κινητήρα και του υψηλότερου διαθέσιμου κινητήρα μπορείτε να δείτε τι προσθέτουν οι αντίστοιχες εκπομπές τους σε μια μέση διάρκεια ζωής του μοντέλου και την αντιστοιχία σε λίτρα βενζίνης και ντίζελ.
Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων
Η Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων δημιουργήθηκε από το NetBet Καζίνο και αναλύει τις βιομηχανικές μελέτες και τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων για να αποκαλύψει πόσο απέχουν οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από τους στόχους εκπομπών διοξιδίου του άνθρακα της ΕΕ για το 2021, και πόσο θα κόστιζε να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους κατά το παρελθόν έτος. Ο στόχος μέσων εκπομπών σε επίπεδο στόλου της ΕΕ είναι 95 CO2g / km και πρόστιμα 95€ ανά CO2g / km προβλέπονται στη νομοθεσία της ΕΕ. Όλα τα στοιχεία πωλήσεων είναι από το τελευταίο διαθέσιμο έτος και σχετίζονται με την ευρωπαϊκή αγορά ή τις ΗΠΑ, εάν δεν είναι διαθέσιμα στην περίπτωση του Ram 1500. Οι ακόλουθες μάρκες αποκλείστηκαν από την ανάλυση λόγω ανεπαρκών δεδομένων πωλήσεων: Daihatsu και Abarth. Οι μέσες εκπομπές CO2 για κάθε μάρκα καθορίζονται από την Greenpeace. Το κόστος αντιστάθμισης των εκπομπών σχετίζεται με το μέσο κόστος άντλησης CO2 από την ατμόσφαιρα στα 150€ ανά τόνο. Το ετήσιο και συνολικό κόστος λειτουργίας των κορυφαίων μοντέλων βασίζεται στις εκπομπές κάθε κινητήρα όπως ορίζονται από τους κατασκευαστές και πολλαπλασιάζεται επί 20,117 km ετησίως για 12 χρόνια, με βάση τη μέση διάρκεια ζωής ενός νέου αυτοκινήτου. Τα δεδομένα συλλέγονται από τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων κατασκευαστών αυτοκινήτων, τους ιστότοπους των κατασκευαστών, την EUROPA, το transportenvironment.org, την Greenpeace, το CarSalesBase και τη μελέτη Carbon Engineering σχετικά με την άντληση CO2 από την ατμόσφαιρα.