Ο κατασκευαστής που εδρεύει στη Στουτγάρδη, η Daimler AG, απέχει πολύ από την επίτευξη των στόχων εκπομπών της ΕΕ 2021 με μέσες ετήσιες εκπομπές στόλου 137 CO2g/km το 2019 - υπερβαίνοντας τον στόχο κατά 42 CO2g/km. Εάν δεν μειωθούν αυτές οι εκπομπές κατά το επόμενο έτος, η Daimler AG αντιμετωπίζει πρόστιμα έως 13,3 δισεκατομμύρια ευρώ - επιπλέον των 29,4 δισεκατομμυρίων ευρώ που θα κοστίσει η αντιστάθμιση των εκπομπών από τις πωλήσεις του 2019. Παρά το ότι απέχουν περισσότερο από τον στόχο, τα μοντέλα με τις καλύτερες πωλήσεις από την Daimler AG όπως Mercedes-Benz, Smart και AMG ήταν τα λιγότερο ρυπογόνα στην αγορά συνολικά πέρυσι.
Κόστος αντιστάθμισης
Η ανάλυση των μοντέλων με τις καλύτερες πωλήσεις από κάθε μάρκα που ανήκει στην Daimler AG αποκαλύπτει συνολικό αποτύπωμα άνθρακα 4,3 δισεκατομμυρίων kg/CO2, το οποίο θα κοστίσει 641 εκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση. Η Daimler AG παρήγαγε επίσης ένα από τα δέκα πιο δημοφιλή κορυφαία μοντέλα στην αγορά πέρυσι - το AMG GT - το οποίο θα κοστίσει επιπλέον 49,7 εκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση.
Mercedes-Benz
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
GLC
Αριθμός Πωλήσεων
30.509
Αποτύπωμα άνθρακα
1.790.878.300kg
Κόστος αντιστάθμισης
268.631.745€
Smart
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
ForFour
Αριθμός Πωλήσεων
36.736
Αποτύπωμα άνθρακα
2.156.403.200kg
Κόστος αντιστάθμισης
323.460.480€
AMG
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
GT
Αριθμός Πωλήσεων
5.644
Αποτύπωμα άνθρακα
331.302.800kg
Κόστος αντιστάθμισης
49.695.420€
Μέσο κόστος μοντέλου
Mercedes-Benz
AMG GT
Αριθμός Πωλήσεων
5.644
Αποτύπωμα άνθρακα
331.302.800kg
Κόστος αντιστάθμισης
49.695.420€
Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων
Η Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων δημιουργήθηκε από το NetBet Καζίνο και αναλύει τις βιομηχανικές μελέτες και τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων για να αποκαλύψει πόσο απέχουν οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από τους στόχους εκπομπών διοξιδίου του άνθρακα της ΕΕ για το 2021, και πόσο θα κόστιζε να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους κατά το παρελθόν έτος. Ο στόχος μέσων εκπομπών σε επίπεδο στόλου της ΕΕ είναι 95 CO2g / km και πρόστιμα 95€ ανά CO2g / km προβλέπονται στη νομοθεσία της ΕΕ. Όλα τα στοιχεία πωλήσεων είναι από το τελευταίο διαθέσιμο έτος και σχετίζονται με την ευρωπαϊκή αγορά ή τις ΗΠΑ, εάν δεν είναι διαθέσιμα στην περίπτωση του Ram 1500. Οι ακόλουθες μάρκες αποκλείστηκαν από την ανάλυση λόγω ανεπαρκών δεδομένων πωλήσεων: Daihatsu και Abarth. Οι μέσες εκπομπές CO2 για κάθε μάρκα καθορίζονται από την Greenpeace. Το κόστος αντιστάθμισης των εκπομπών σχετίζεται με το μέσο κόστος άντλησης CO2 από την ατμόσφαιρα στα 150€ ανά τόνο. Το ετήσιο και συνολικό κόστος λειτουργίας των κορυφαίων μοντέλων βασίζεται στις εκπομπές κάθε κινητήρα όπως ορίζονται από τους κατασκευαστές και πολλαπλασιάζεται επί 20,117 km ετησίως για 12 χρόνια, με βάση τη μέση διάρκεια ζωής ενός νέου αυτοκινήτου. Τα δεδομένα συλλέγονται από τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων κατασκευαστών αυτοκινήτων, τους ιστότοπους των κατασκευαστών, την EUROPA, το transportenvironment.org, την Greenpeace, το CarSalesBase και τη μελέτη Carbon Engineering σχετικά με την άντληση CO2 από την ατμόσφαιρα.