Η Toyota Industries είναι ο κατασκευαστής αυτοκινήτων που πλησιάζει περισσότερο τους στόχους εκπομπών στόλου της ΕΕ για το 2021 - αλλά εξακολουθεί να τους υπερβαίνει κατά 6,3 CO2g/km, με αποτέλεσμα πιθανά πρόστιμα 6,4 δισεκατομμυρίων ευρώ. Εκτός από αυτές τις κυρώσεις, ο κατασκευαστής θα δαπανήσει επίσης 86,7 δισεκατομμύρια ευρώ - ή 35% των ετήσιων εσόδων του - για να αντισταθμίσει τις εκπομπές που προκύπτουν από τις πωλήσεις μοντέλων κατά το προηγούμενο έτος. Από τα μοντέλα με τις καλύτερες πωλήσεις του κατασκευαστή, το Toyota Yaris ήταν το πιο ρυπογόνο με ετήσιες εκπομπές 11,3 δισεκατομμυρίων kg/CO2, ακολουθούμενο από το Lexus RX.
Κόστος αντιστάθμισης
Η ανάλυση των μοντέλων με τις καλύτερες πωλήσεις από κάθε μάρκα που ανήκει στην Toyota Industries αποκαλύπτει συνολικό αποτύπωμα άνθρακα 11,7 δισεκατομμυρίων kg/CO2, το οποίο θα κοστίσει 1,76 δισεκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση. Η Toyota Industries δημιούργησε επίσης ένα από τα δέκα πιο δημοφιλή μοντέλα στην αγορά πέρυσι - το Toyota Supra - το οποίο θα κοστίσει στον κατασκευαστή άλλα 7,2 εκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση.
Toyota Industries
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
Yaris
Αριθμός Πωλήσεων
211.216
Αποτύπωμα άνθρακα
11.363.420.800kg
Κόστος αντιστάθμισης
1.704.513.120€
Lexus
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
RX
Αριθμός Πωλήσεων
6.805
Αποτύπωμα άνθρακα
366.109.000kg
Κόστος αντιστάθμισης
54.916.350€
Μέσο κόστος μοντέλου
Toyota Industries
Supra
Αριθμός Πωλήσεων
893
Αποτύπωμα άνθρακα
48.043.400kg
Κόστος αντιστάθμισης
7.206.510€
Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων
Η Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων δημιουργήθηκε από το NetBet Καζίνο και αναλύει τις βιομηχανικές μελέτες και τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων για να αποκαλύψει πόσο απέχουν οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από τους στόχους εκπομπών διοξιδίου του άνθρακα της ΕΕ για το 2021, και πόσο θα κόστιζε να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους κατά το παρελθόν έτος. Ο στόχος μέσων εκπομπών σε επίπεδο στόλου της ΕΕ είναι 95 CO2g / km και πρόστιμα 95€ ανά CO2g / km προβλέπονται στη νομοθεσία της ΕΕ. Όλα τα στοιχεία πωλήσεων είναι από το τελευταίο διαθέσιμο έτος και σχετίζονται με την ευρωπαϊκή αγορά ή τις ΗΠΑ, εάν δεν είναι διαθέσιμα στην περίπτωση του Ram 1500. Οι ακόλουθες μάρκες αποκλείστηκαν από την ανάλυση λόγω ανεπαρκών δεδομένων πωλήσεων: Daihatsu και Abarth. Οι μέσες εκπομπές CO2 για κάθε μάρκα καθορίζονται από την Greenpeace. Το κόστος αντιστάθμισης των εκπομπών σχετίζεται με το μέσο κόστος άντλησης CO2 από την ατμόσφαιρα στα 150€ ανά τόνο. Το ετήσιο και συνολικό κόστος λειτουργίας των κορυφαίων μοντέλων βασίζεται στις εκπομπές κάθε κινητήρα όπως ορίζονται από τους κατασκευαστές και πολλαπλασιάζεται επί 20,117 km ετησίως για 12 χρόνια, με βάση τη μέση διάρκεια ζωής ενός νέου αυτοκινήτου. Τα δεδομένα συλλέγονται από τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων κατασκευαστών αυτοκινήτων, τους ιστότοπους των κατασκευαστών, την EUROPA, το transportenvironment.org, την Greenpeace, το CarSalesBase και τη μελέτη Carbon Engineering σχετικά με την άντληση CO2 από την ατμόσφαιρα.