Η Ford Motor Company υπερβαίνει επί του παρόντος τους στόχους εκπομπών στόλου της ΕΕ κατά μέσο όρο κατά 28,7 CO2g/km, θέτοντάς την σε κίνδυνο να της επιβληθεί πρόστιμο 15 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2021, βάσει των πωλήσεων και κυρώσεων της ΕΕ. Ο κατασκευαστής θα πρέπει επίσης να δαπανήσει 50,7 δισεκατομμύρια ευρώ - ή 37% των ετήσιων εσόδων του - για να αντισταθμίσει τις εκπομπές από τα 5,5 εκατομμύρια μοντέλα που πωλήθηκαν πέρυσι. Οι μάρκες του κατασκευαστή παρήγαγαν τα δεύτερα πιο ρυπογόνα μοντέλα τον τελευταίο χρόνο, με τα Ford Escape και Lincoln Nautilus να είναι υπεύθυνα για την εκπομπή 1,9 δισεκατομμυρίων kg/CO2.
Κόστος αντιστάθμισης
Η ανάλυση των μοντέλων με τις καλύτερες πωλήσεις από κάθε μάρκα που ανήκει στη Ford Motor Company αποκαλύπτει συνολικό αποτύπωμα άνθρακα 16,8 δισεκατομμυρίων kg/CO2, το οποίο θα κοστίσει 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση. Η Ford Motor Company παρήγαγε επίσης ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην αγορά πέρυσι - το Ford Mustang - το οποίο θα κόστιζε στον κατασκευαστή άλλα 92,7 εκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση.
Ford Motor Company
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
Escape
Αριθμός Πωλήσεων
241.388
Αποτύπωμα άνθρακα
14.821.223.200kg
Κόστος αντιστάθμισης
2.223.183.480€
Lincoln
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
Nautilus/MKX
Αριθμός Πωλήσεων
31.711
Αποτύπωμα άνθρακα
1.947.055.400kg
Κόστος αντιστάθμισης
292.058.310€
Μέσο κόστος μοντέλου
Ford Motor Company
Mustang
Αριθμός Πωλήσεων
10.071
Αποτύπωμα άνθρακα
618.359.400kg
Κόστος αντιστάθμισης
92.753.910€
Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων
Η Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων δημιουργήθηκε από το NetBet Καζίνο και αναλύει τις βιομηχανικές μελέτες και τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων για να αποκαλύψει πόσο απέχουν οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από τους στόχους εκπομπών διοξιδίου του άνθρακα της ΕΕ για το 2021, και πόσο θα κόστιζε να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους κατά το παρελθόν έτος. Ο στόχος μέσων εκπομπών σε επίπεδο στόλου της ΕΕ είναι 95 CO2g / km και πρόστιμα 95€ ανά CO2g / km προβλέπονται στη νομοθεσία της ΕΕ. Όλα τα στοιχεία πωλήσεων είναι από το τελευταίο διαθέσιμο έτος και σχετίζονται με την ευρωπαϊκή αγορά ή τις ΗΠΑ, εάν δεν είναι διαθέσιμα στην περίπτωση του Ram 1500. Οι ακόλουθες μάρκες αποκλείστηκαν από την ανάλυση λόγω ανεπαρκών δεδομένων πωλήσεων: Daihatsu και Abarth. Οι μέσες εκπομπές CO2 για κάθε μάρκα καθορίζονται από την Greenpeace. Το κόστος αντιστάθμισης των εκπομπών σχετίζεται με το μέσο κόστος άντλησης CO2 από την ατμόσφαιρα στα 150€ ανά τόνο. Το ετήσιο και συνολικό κόστος λειτουργίας των κορυφαίων μοντέλων βασίζεται στις εκπομπές κάθε κινητήρα όπως ορίζονται από τους κατασκευαστές και πολλαπλασιάζεται επί 20,117 km ετησίως για 12 χρόνια, με βάση τη μέση διάρκεια ζωής ενός νέου αυτοκινήτου. Τα δεδομένα συλλέγονται από τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων κατασκευαστών αυτοκινήτων, τους ιστότοπους των κατασκευαστών, την EUROPA, το transportenvironment.org, την Greenpeace, το CarSalesBase και τη μελέτη Carbon Engineering σχετικά με την άντληση CO2 από την ατμόσφαιρα.