Η ανάλυση της ετήσιας έκθεσης του κατασκευαστή με έδρα τη Νότια Κορέα αποκαλύπτει ότι η εταιρεία θα μπορούσε να υπερβεί τους στόχους των μέσων εκπομπών στόλου της ΕΕ κατά 26,9 CO2g/km, με αποτέλεσμα δυνητικά ετήσια πρόστιμα 11,3 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2021. Ο κατασκευαστής θα πληρώσει επίσης 35,8 δισεκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση εκπομπών κατά το τελευταίο έτος - ή 44,7% των ετήσιων εσόδων του. Τα Hyundai Tucson και Kia Sportage ήταν από τα πιο ρυπογόνα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις το προηγούμενο έτος, με αποτέλεσμα συνολικές εκπομπές 13,3 δισεκατομμυρίων kg/CO2 το 2019.
Κόστος αντιστάθμισης
Η ανάλυση των μοντέλων με τις καλύτερες πωλήσεις από κάθε μάρκα που ανήκει στη Hyundai Motor Group αποκαλύπτει ένα συνολικό αποτύπωμα άνθρακα 13,3 δισεκατομμυρίων kg/CO2, το οποίο θα κοστίσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση. Το πιο ρυπογόνο μοντέλο που πωλήθηκε από τον κατασκευαστή πέρυσι ήταν το Hyundai Tucson, ακολουθούμενο από το KIA Sportage.
Hyundai Motor Group
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
Tucson
Αριθμός Πωλήσεων
136.608
Αποτύπωμα άνθρακα
7.376.832.000kg
Κόστος αντιστάθμισης
1.106.524.800€
KIA
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
Sportage
Αριθμός Πωλήσεων
110.514
Αποτύπωμα άνθρακα
5.967.756.000kg
Κόστος αντιστάθμισης
895.163.400€
Μέσο κόστος μοντέλου
Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων
Η Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων δημιουργήθηκε από το NetBet Καζίνο και αναλύει τις βιομηχανικές μελέτες και τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων για να αποκαλύψει πόσο απέχουν οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από τους στόχους εκπομπών διοξιδίου του άνθρακα της ΕΕ για το 2021, και πόσο θα κόστιζε να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους κατά το παρελθόν έτος. Ο στόχος μέσων εκπομπών σε επίπεδο στόλου της ΕΕ είναι 95 CO2g / km και πρόστιμα 95€ ανά CO2g / km προβλέπονται στη νομοθεσία της ΕΕ. Όλα τα στοιχεία πωλήσεων είναι από το τελευταίο διαθέσιμο έτος και σχετίζονται με την ευρωπαϊκή αγορά ή τις ΗΠΑ, εάν δεν είναι διαθέσιμα στην περίπτωση του Ram 1500. Οι ακόλουθες μάρκες αποκλείστηκαν από την ανάλυση λόγω ανεπαρκών δεδομένων πωλήσεων: Daihatsu και Abarth. Οι μέσες εκπομπές CO2 για κάθε μάρκα καθορίζονται από την Greenpeace. Το κόστος αντιστάθμισης των εκπομπών σχετίζεται με το μέσο κόστος άντλησης CO2 από την ατμόσφαιρα στα 150€ ανά τόνο. Το ετήσιο και συνολικό κόστος λειτουργίας των κορυφαίων μοντέλων βασίζεται στις εκπομπές κάθε κινητήρα όπως ορίζονται από τους κατασκευαστές και πολλαπλασιάζεται επί 20,117 km ετησίως για 12 χρόνια, με βάση τη μέση διάρκεια ζωής ενός νέου αυτοκινήτου. Τα δεδομένα συλλέγονται από τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων κατασκευαστών αυτοκινήτων, τους ιστότοπους των κατασκευαστών, την EUROPA, το transportenvironment.org, την Greenpeace, το CarSalesBase και τη μελέτη Carbon Engineering σχετικά με την άντληση CO2 από την ατμόσφαιρα.