Η Mazda Motor Corporation είναι η δεύτερη πιο απομακρυσμένη από την επίτευξη των στόχων εκπομπών της ΕΕ 2021 με μέσες ετήσιες εκπομπές στόλου 135 CO2g/km το 2019, τοποθετώντας τον κατασκευαστή 40,2 CO2g/km υψηλότερα. Χωρίς σημαντική μείωση των εκπομπών στόλου, στην εταιρεία θα επιβληθεί πρόστιμο στο 35,3% των ετήσιων εσόδων της, ενώ θα δαπανήσει επίσης 10,4 δισεκατομμύρια ευρώ για να αντισταθμίσει τις εκπομπές της από τις πωλήσεις του 2019. Αν και ο κατασκευαστής απέχει πολύ από την επίτευξη των στόχων της ΕΕ, το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις από την μάρκα Mazda ήταν το δεύτερο λιγότερο ρυπογόνο στην αγορά το προηγούμενο έτος.
Κόστος αντιστάθμισης
Η ανάλυση των μοντέλων με τις καλύτερες πωλήσεις από κάθε μάρκα που ανήκει στην Mazda Motor Corporation αποκαλύπτει συνολικό αποτύπωμα άνθρακα 3,7 δισεκατομμυρίων kg/CO2, το οποίο θα κοστίσει 549 εκατομμύρια ευρώ για αντιστάθμιση. Το πιο ρυπογόνο μοντέλο που πωλήθηκε από τον κατασκευαστή ήταν το Mazda CX-5.
Mazda Motor Corporation
Μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις
CX-5
Αριθμός Πωλήσεων
64.860
Αποτύπωμα άνθρακα
3.632.160.000kg
Κόστος αντιστάθμισης
544.824.000€
Μέσο κόστος μοντέλου
Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων
Η Αναφορά Εκπομπών Αυτοκινήτων δημιουργήθηκε από το NetBet Καζίνο και αναλύει τις βιομηχανικές μελέτες και τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων για να αποκαλύψει πόσο απέχουν οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από τους στόχους εκπομπών διοξιδίου του άνθρακα της ΕΕ για το 2021, και πόσο θα κόστιζε να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους κατά το παρελθόν έτος. Ο στόχος μέσων εκπομπών σε επίπεδο στόλου της ΕΕ είναι 95 CO2g / km και πρόστιμα 95€ ανά CO2g / km προβλέπονται στη νομοθεσία της ΕΕ. Όλα τα στοιχεία πωλήσεων είναι από το τελευταίο διαθέσιμο έτος και σχετίζονται με την ευρωπαϊκή αγορά ή τις ΗΠΑ, εάν δεν είναι διαθέσιμα στην περίπτωση του Ram 1500. Οι ακόλουθες μάρκες αποκλείστηκαν από την ανάλυση λόγω ανεπαρκών δεδομένων πωλήσεων: Daihatsu και Abarth. Οι μέσες εκπομπές CO2 για κάθε μάρκα καθορίζονται από την Greenpeace. Το κόστος αντιστάθμισης των εκπομπών σχετίζεται με το μέσο κόστος άντλησης CO2 από την ατμόσφαιρα στα 150€ ανά τόνο. Το ετήσιο και συνολικό κόστος λειτουργίας των κορυφαίων μοντέλων βασίζεται στις εκπομπές κάθε κινητήρα όπως ορίζονται από τους κατασκευαστές και πολλαπλασιάζεται επί 20,117 km ετησίως για 12 χρόνια, με βάση τη μέση διάρκεια ζωής ενός νέου αυτοκινήτου. Τα δεδομένα συλλέγονται από τις ετήσιες εκθέσεις πωλήσεων κατασκευαστών αυτοκινήτων, τους ιστότοπους των κατασκευαστών, την EUROPA, το transportenvironment.org, την Greenpeace, το CarSalesBase και τη μελέτη Carbon Engineering σχετικά με την άντληση CO2 από την ατμόσφαιρα.